سلام به دوستان عزیزم قلب و همه خوانندگان وبلاگ از هر جا که هستند روشن و خاموشنیشخند . به قول حافظ ابر آذاری بر آمد باد نوروزی وزید قلبامیدوارم هر جا که هستید بهار  و اومدن سال 93 براتون همراه  با شادی باشه و همه شما سال خوبی رو آغاز کرده باشید قلب

یکی از مسجهای زیبایی  که برای سال نو به من رسید این بود . سالی که گذشت تلخ یا شیرین  مارگونه میخزید و اینبار اسبی سفید متولد میشود.اسمش صلح ، برکت و نجابت است و آزادی ، همدلی و همراهی . اسبی با نعلهای طلایی . آرزو میکنم اسب امسالتان بالدار باشد و بر آسمان ارزوهایتان به پرواز در ایدقلببغلماچ

 عنوان عذرخواهی این پست به این دلیل هست که کامنتهای پست قبل  و تعدادی از کامنتهای پست قبل از اون  تایید نشدند . معذرت میخوام و در هر فرصتی شروع میکنم به  جواب دادن و تایید کردن . همچنین از دوستان عزیزی که نگران شده بودند عذرخواهی میکنم و این پست رو نوشتم جهت خبر دادنبغل

روزهای پر از گرفتاری و شلوغی رو میگذرونم ( البته از نوع خیرخدارو شکرمژه) و علت این نبودنها هم همین هست .ابله به زودی کامنتها رو تایید میکنم و مینویسم .

گوش کردن به این  خالی از لطف نیست چشمک با اجازه نظرها رو هم میبندم که اول بتونم جواب کامنتها و محبتهای شما رو بدم بغل