عید سعید فطر و پایان ماه رمضان به همه شما خواننده ها و دوستان عزیزم مبارک باشه قلب

نماز روزه هاتون قبول ، دعاهاتون در حق خودتون و دیگران  مقبول و مستجاب ، خیر و برکتتون بیشتر   و وجودتون پر از آرامش و شادی و سلامتی قلب

امیدوارم همه شما که مسلمان هستید و روزه میگیرید این ماه رو به خوبی و سلامتی پشت سر گذاشته باشید . امیدوارم همه ما این ماه رو فقط با تحمل گرسنگی و تشنگی تموم نکرده باشیم و فلسفه روزه و روزه داری رو کاملا رعایت کرده باشیم .امیدوارم همه شما پر باشید از انرژی مثبت و خوبیقلب

اونهایی هم که ایران هستند و از این تعطیلات چند روزه استفاده کردن مسافرت رفتن سفرشون به سلامتی و خوش  گذشتن فراوون باشه . اونهایی هم که نرفتند  تعطیلات خوش بگذره حسابی و استراحت کنندنیشخند

من هم الان بسیار خوشحال و خندان هستم چون قرار هست این تعطیلات رو  بعد مدتها بریم شمال نیشخند اصلا هم فرق نداره من مامان و بابا و خواهر ها و خواهر زاده هارو با چه فاصله زمانی کمی  دیده باشم  و اونها اومده باشن تهران  و یا  با خواهرهام مسافرت رفته باشیم .مهم این هست که من مدتی شمال نرفتم و شمال خونم کم شده  ابله اون هم برای من که همیشه تو راه تهران شمال بودم چشمک دلم نفس عمیق  کشیدن تو هوای شهرم رو میخواد که دارم بهش میرسمقلب

اگر قرار باشه خبرهای کوتاه رو هم بنویسم باید بگم خواهر شوهر دوم به همراه شوهر و بچه ها  قدوم مبارک رو بر خاک  وطن گذاشتند و الان من دقیقا نمیدونم کجای دل من جا داره مژه

باشد که خواهر شوهر عزیز  حلاوت شمال رفتن رو در بازگشت به کام ما تلخ نکنه هیپنوتیزم . با توجه به این که همسر با اخلاق مامانم خواهرمی که داشت به دلایلی تا حالا به دیدنش نرفته و فقط تلفنی جویای رسیدن و حالشون شده . صد البته همه اینها به من ربط داره . نمیدونستید بدونیدنیشخند آخه نه این که همسر منتظر نشسته من دهان باز کنم بگم چه کاری بکن چه کاری نکن کجا برو کجا نرو  ، از اون نظرچشم

اصلا خواهر شوهرها و مادر شوهر در بعضی موارد یک نکته مثبتی که دارند این هست که اعتماد به نفس آدم رو بالا میبرند . چنان میگن تو یادش میدی و هر چی میخوای دیکته میکنی گوش میده که آدم  به خودش هم شک میکنه در توهم میره که عجب توانایی داشته و خودش خبر نداشته متفکر  فقط من نمیدونم چرا در واقعیت تا میگم خواهرت اینها مامانت اینها همسر یک دفعه از این رو به اون رو میشه میگه باز شروع کردی؟ خدایا این توهم خواهر شوهرها رو در رابطه با ما به واقعیت تبدیل بفرما آمین خیال باطل

حالا اگر  دیدین از شمال اومدم و دوباره رفتم تو غار تنهایی نشستم بدونید که خواهر شوهرون مثل بار قبل کاری کردند که  مخم در حال سوت کشیدن هست بازنده

با اجازه نظرهای این پست رو هم غیر فعال میکنم چون منظور تبریک عید بود و بس و بقیه اش دیگه مهم نیست چی میشه و چی نمیشه نیشخند

امروز  یکشنبه 12 مردادنیشخند

تنبلی زیاد یعنی این که آدم در ادامه پست قبلی بیاد و بنویسه و پست جدید ننویسه  و فقط نظرها رو باز کنه .ابله  شمال که رفتیم و برگشتیم و خود ماجرایی داره که میخواستم بنویسم گفتم یک دفعه  خواهر شوهرها تشریفشون رو بیارن خونه ما و برن و اگر زنده بودم بیام بنویسمنیشخند

ادامه مطلب هم داریم . این ادامه مطلب در مورد پی نوشت دوم پست سلامی دوباره هست و باز هم مخاطب خاص داره . برای همین دوستان عزیزی که حوصله  مطالب مربوط به مخاطبین خاص رو ندارند بیزحمت  نخوننزبانگذاشتم ادامه مطلب که ربطی  به نوشته ها ای که در مورد خودم هست نداشته باشه .