حسنا بانو همسر دوم

حسنا بانو همسر دوم

اینجا زندگی حسنابانو را می خوانید.
حسنا بانو همسر دوم

حسنا بانو همسر دوم

اینجا زندگی حسنابانو را می خوانید.

158- کمی توضیح

سلام به همه دوستان عزیزم و خواننده های این وبلاگقلب اول این پست اجازه بدین در این مورد توضیح بدم که تا همین الان که در خدمتتون هستم هنوز فرصت نکردم که بشینم و وقتی بذارم و به کسی آدرس وبلاگ جدید رو بدملبخند .حتی یک نفر . این رو گفتم که بدونید من اگر شروع به آدرس دادن کنم اینطور نیست که به چند نفر آدرس بدم و بقیه رو نه . به هر کی که بخوام آدرس بدم ، یک دفعه ای این کار رو میکنم مژه.

کامنتهایی هم داشتم که دوستانی گله کرده بودند که آیا من خیلی وقت هست که وبلاگ دیگری داشتم یا نه . باید بگم نه و اینطور که به نظر میرسه باید در موردش توضیح هم بدم که دوباره و دوباره این سوالها تکرار نشه ابرو.

اول این که نوشتن وبلاگ و نوشتن وبلاگی که از زندگی و روزمره های آدم هست ، یک مساله کاملا شخصی محسوب میشه و تصمیم اون بر عهده خود شخص . این که فرهنگ و عقل  و سطح شعور آدمها در این حد باشه که هر نوشته ای که از زندگی دیگران هست و بصورت عمومی نوشته شده باید برداشت و کپی کرد و از روی اون توهمات بافت ، برمیگرده به خیلی از مسائل فکری که بعضیها درگیرش هستند و فقط میشه براشون از خداوند شفا خواست و آرامش ذهن ابرو  .یا این که بعضیها که متاسفانه در زندگی شخصیشون به مشکل برخوردند و شوهرشون حد و حرمت زندگیشون رو به هر دلیلی  نگه نداشته  ، به خودشون این اجازه رو بدن که خیلی کارها رو بکنن ، باز هم برمیگرده به ناکامی فکریشون در حل مسائل شخصی و زندگی خودشون و یافتن دست آویز برای آرام کردن خودشون . غافل از این که اون دست آویز جای دیگری هست و در کنار خودشون و در زندگی و نوع رفتار خودشون در زندگی و نه در وبلاگ مردم . ابرو

من وبلاگ جدید رو ساختم و همینطور که توضیح دادم چند تا پست هم توش نوشتم ولی آدرس رو به هیچکی ندادم . نوشتنم هم به این دلیل بود که بالاخره بعدا ادرس رو میدم و دوستان از این مدت که نبودم و جریانهایی که بوده ،میخونند .مژه

حالا این مساله انقدر برای بعضیها دردناک بوده و انقدر خودشون رو اذیت کردند و به آب و آتش زدند که برند  و حرف بیمورد بزنند ، مشکل من نیستزبان . دقیقا مشکل خودشون هست که باید یک فکری به حال روح و روان پریشانشون بکنند . جالب بود یکی از دوستان خیلی عزیزم برام تعریف کرد که اومدن به من میگن حسنا مدتی هست جای دیگه مینویسه و تو هم آدرسش رو داری و برای همین عید رو بهش تبریک نگفتی   در حالی که حسنا به تو تبریک گفته. حتما در وبلاگ جدیدش تبریک گفتی ابله. واقعا خنده دار بود . دوستم هم به این دلیل گفت که ببین آدمها چقدر  خنده دار حرف میزنند .خوب اگر آدمی که میره این حرفها رو میزنه انقدر مشکل روحی داره که  توهمات به هم میبافه میتونه خیلی معقول بره از همه سوال کنه چرا حسنا تبریک عید گفت و تو بهش تبریک نگفتی .

مضافا این که بعضی ها حتما توهم دارند که تنها راه تبریک گفتن یا صحبت کردن از خیلی مسائل  فقط کامنت در وبلاگ هست و بس و هیچ راه ارتباطی دیگری وجود نداره نیشخند. این که هر ادمی تصمیم بگیره گاهی کامنت بنویسه و گاهی به صورتهای دیگه ایجاد ارتباط کنه کاملا شخصی هست و طبیعی و هر کی انقدر قدرت تجزیه و تحلیل این مساله ساد رو نداره که متاسفانه باید به  قدرت عقلش شک کردابرو .حالا متهمان باید جواب بدن که چرا اینجا به من تبریک عید نگفتند و حتما در وبلاگ خیالی دیگری گفتند که نه خودشون خبردارند و نه منعینک . فقط یک ادم که روح و روانش داغون هست و توهماتش خنده دار، خبر داره

به قول دوستی اگر انقدر از تکنولوژی سر در میاره و دانای آدرسهای مخفی هست، نشون بده کجا بوده و کجا مینوشتم و کجا دوستان هم کامنت میگذاشتند که خودمون هم بدونیم . شاید خواب گردی داریم و در خواب وبلاگ جدید مینویسم و دوستان هم در خواب میان و برای من در وبلاگ جدیدم کامنت میگذارند و خودمون از این حقیقت بی اطلاع هستیمابله.البته اگر بعد از این که آدرس رو دادم و تاریخ ساختن وبلاگ مشخص شد ، خبر بده که باید گفت معما چون حل گشت آسان شود . منظور قبل از اون هست .چشمک

 

در هر حال دونه دونه این حرفها انقدر مضحک هست که ارزش بررسی بیشتر نداره ابرو. به نظر من برای آدمهای اینگونه بهترین مجازات این هست که در جهل مرکب خودشون ابد الادهر بمونند و مرتب بخاطر  زندگی دیگران درد بکشند و بر سر و سینه بکوبند . به این طریق دنیای خودشون رو پر از نفرت و کینه بیجهت میکنند و همین براشون بس که مدام در سوز و گذاز هستند . به قول معروف کسی رو که خدا زده دیگه زدن نداره  و براش همین بس که باید با این اخلاقش تا آخر عمر زندگی کنه و همیشه زندگی اش حرص و جهل و سیاهی باشه. نتونه از داشته های خوب زندگی خودش لذت ببره و آرامش داشته باشه . متاسفانه  افرادی از این قبیل  انقدر غرق در تباهی میشن که  حتی نمیتونن به خود سازی بپردازند و زندگیشون  رو بهتر کنند و در خودشون تحول ایجاد کنند . واقعا تنها کاری که برای این آدمها باید کرد دلسوزی هست و دعا . دعای خیر برای آرامششون و دعای خیر برای این که بیشتر به فکر خویشتن خویش باشند .قلب

از این مسائل بگذریم .  امروز و مخصوصا همین امروز اصلا حال و حوصله ندارم و شاید بهتر هست بگم حال خوشی ندارمناراحت . خانومی که خیلی عزیزهستند  مدتی بود دچار بیماری شده بودند و امروز عمل دارند . عملی که به خاطر نوعی ازسرطان منجر به از دست دادن صدا و قدرت تکلمشون میشه و به قول یکی از عزیزانش از امروز فقط میشه یک نگاه و دیگه صدایی نخواهد داشت ناراحت. دعا میکنم موضوع به همینجا ختم بشه و این عمل  در کنار اینکه قدرت تکلمشون رو از بین میبره ، منجر به سلامتی بشه و تنها آسیب این غده ها همین باشه و نه بیشترافسوس. بارها به قلب پاک و نیت خیر همه شما عزیزان ایمیان آوردم . خواهش میکنم دعاهای خیرتون رو ازشون دریغ نکنیدقلب

مورد بعدی که میخواستم بنویسم در مورد این مطلب میشه . کلیک کنید. اگر لازم باشه در مورد صحت این جریان بگم، باید توضیح بدم که آشنایی من و مرمر عزیز ماچاز همین دنیای مجازی بود و  به دلایلی که همیشه برای من محترم بود  و دوست داشتم مرمر راحت باشه ، بصورت خصوصی . ولی خوب بعد از اون باز هم به دلایلی،این شناخت و اشنایی  فراتر از این جریانها شد و به همین جهت که  کاملا مطمئن هستم و میشناسم ، این مطلب رو اینجا لینک کردم .وگرنه اگر از صحتش اطمینان نداشتم این کار رو نمیکردم . دوستان عزیز اگر مایل هستید  کمکی بکنید . بدونید که کار خیر راه دوری نمیره . امیدوارم که دست در دست هم بتونیم مشکل این خانوم درد کشیده رو تا حدی حل کنیم .من قبول دارم راههای بسیار زیادی برای انجام دادن کار خیر هست ولی خوب این هم یک نمونه که شناخته شده و کاملا مشخص هست .قلب

مورد بعد . دوستان عزیز که قصد خرید فرش دستباف دارند و تهران هستند ، میتونم به جایی معرفیشون کنم که علاوه بر خرید فرش زیبا و دلخواهشون ، کار ثواب و خیر هم انجام داده باشند مژه. خانوم خیری که چند نفر از خانومهای بدون سرپرست و مسئول خانواده رو گرد هم آورده و کارگاهی دارند و بافت انواع و اقسام فرش و تابلو فرش . در آمدش هم صرف زندگی این خانومهای سرپرست خانوار میشه و اون خانوم خیر سودی از این جهت نمیبرند .کارهاشون هم خوب هستمژه . نه در حد کارهای معروف تبریز و قم و ....... ولی کارهاشون خوب هست و قیمتها هم مناسب . امکان قبول سفارش هم وجود داره 

علاوه بر اون قرار هست نمایشگاهی هم برگزار بشه و کارهاشون رو ارائه کنند و در کنار این کارها ، کارهای بسیار نفیس و زیبا  و به عبارتی استاد کار هم قرار داره که هدیه شده برای فروش و کمک مالیمژه .به غیر از این  اگر هم به واسطه شغل خودتون یا آشناهاتون در کار فرش هستید ، ممنون میشم معرفی کنید برای فروش کارهاشون .هم بصورت از دار پایین اومده و هم بصورت پرداخت شده موجود هست .امیدوارم که کار و کسبشون پر رونق و پر برکت باشه و این خانومهای زحمتکش مزد زحمتشون رو از این فعالیت دریافت کنند و زندگی خودشون و بچه هاشون روبراه باشه .قلب

در آخر تشکر میکنم از همه دوستان عزیزی که در دعاها همراه بودند بغلقلب. چند وقت قبل موردی رو نوشته بودم و دوست عزیزم اطلاع دادند که خاله شون بهتر هستند و پزشکها امید دادند که با  چند عمل جراحی امیدی هستقلب . امیدوارم همیشه از این خبرهای خوب بشنویم و امیدوارم خدا نگهدار همه شما و دلهای پاکتون باشه که خالصانه دعا میکنید . نور و خیر و برکت دعاهاتون همراه خودتون و عزیزانتون باشه بغل.

این رو هم مجددا تکرار کنم . زمانی که شروع به آدرس دادن کردم اینجا اطلاع میدم و میگم از امروز شروع به آدرس دادن میکنم مژه.برای این اطلاع میدم که میبینم دوستان نوشتند که منتظر هستند و ایمیلهاشون رو چک میکنند یا وبلاگهاشون رو . خواستم بگم روزی که شروع کردم اینجا اطلاع میدم که قبل از اون زحمت عزیزان زیاد نشه . خواهش میکنم اجازه بدین به راحتی تصمیم بگیرم.کامنتهای پست قبل رو تایید میکنم و باز هم معذرت خواهی از این که هنوز جوابشون رو ننوشتم  .

پی نوشت : هستی جون عزیزمماچبغل همه ما نگرانت هستیم . وبلاگت رو حذف کردی و ایمیل هم که قبلا عوض کردی و ایمیل جدیدت رو نداشتیم و یا راه ارتباط دیگری  . خواهش میکنم اگر میخونی یک خبری از خودت بده . همه ما نگران سلامتی ات هستیم  و برات دعا میکنیم .