حسنا بانو همسر دوم

حسنا بانو همسر دوم

اینجا زندگی حسنابانو را می خوانید.
حسنا بانو همسر دوم

حسنا بانو همسر دوم

اینجا زندگی حسنابانو را می خوانید.

1


سمت چپ  نوشتم  :من حسنا هستم یک زن دوم شاید اینجا اولین جایی باشه که به راحتی تونستم بگم زن دوم هستم . دوست دارم خودم رو تعریف کنم شاید کمکم کرد تا بهتر زندگی کنم . قبل از اینکه حرفی بزنید و قضاوتی کنید باید بگم من با اجازه زن اول وارد این زندگی شدم و علنی هستم .

از این به بعد دوست دارم برگ به برگ روزهای گذشته و حال زندگی رو بنویسم تا خواننده ها بدونن حسنا کی بود کجا بود و الان کجاست  چیکار میکنه . زن دوم جون ازت ممنونم  که تشویقم کردی بنویسم .امیدوارم نوشتن  این وبلاگ برام مرهمی باشه و راهکاری دریافت کنم تا بتونم درست زندگی کنم


لینک کامنتها (وبلاگ فیلترشده)


فایل کامنتها (وبلاگ فیلتر شده)

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 23:27

اخرش جای هممون تو بهشت زهرا تو 2 متر جاست نه خونه بالاشهر تو تهرون یادت نره

حتی اونایی که ساکن تهران نیستن ؟
نیشخند

عسل شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 22:38

دستت طلا

خواهش می کنم

س شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 12:48

وای دمت گرم واقعا باحال و قشنگ می نویسی . مردم اینقدر حرص خوردم از دست این مونگولا با این زندگیای مهوع آورشون.

... جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 02:06

تو که زن دومی چرا الکی میگی زن سومی؟

مهرنوش پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 13:14

خیلی باحال بود

ممنونم ازت

مامان منگولا پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 10:25

ایشالله خانوم اولی و مونا گور به گور بشن اینقدر ملال شما رو آزرده نکنن عزیزم

خانوم اولی اگر بفهمه که می شه کنار هم بی سرو صدا زندگی کرد که اینقدر آرزوی بد و انرژی منفی براش فرستاده نمی شه
کاش می فهمید

مینا سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 12:53

احسنت

ممنونم ازت مینا جون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.