چیزی به شروع سال نو نمونده ومن اومدم که آخرین پست امسال رو بنویسم قلب.

سال نو رو به همه شما عزیزان خواننده وبلاگ و دوستان عزیزم تبریک میگم قلب.

برای تک تک شما عزیزان  آرزوی داشتن سالی همراه با شادکامی ، سلامتی ، خیر و برکت ، خوشبختی ، موفقیت و سعادت و همه خوبیهای خداوند رو دارم قلب.  امیدوارم که تک تک شما در جای جای ایران و عزیزان خارج از کشور لحظه تحویل سال ، دلهاتون شاد باشه و احوالتون بهترین احوال .  شادیهاتون مستدام و غمهاتون کمرنگ  و کوچک و محو باشند .قلب

 تمام درگذشتگان که در کنار ما نیستند و یاد و محبتشون در قلب ما هست  ، قرین نور و رحمت  الهی باشند و  و روحشون شاد باشه . قلب

 امیدوارم همه ما چیزهاییرو  که در امسال جا میگذاریم ضعف ها ، خطاها ، اشتباهات ، کوتاهیها ، تعصبات بیجا  ، کینه ورزی ها و  همه زشتی ها باشه و سبکبار و بدون  اینها به استقبال بهار و شروع سال نو بریم . قلب

در یک کلام از صمیم قلبم   خالصانه ترین دعاها و آرزوی بهترینهای خداوند   رو  در این سال نو  تقدیم همه شما عزیزان میکنم قلب

امسال ما  به پیشواز سال نو رفتیم نیشخند .پریشب دقیقا  ساعت  بیست و بیست هفت دقیقه و هفت ثانیه سال رو نو کردیم  قلب .سفره هفت سینم رو چیده بودم  .تا برسیم خونه و سریع آماده بشیم ،همه  کار میشه گفت بدو بدو شد . ولی  این تحویل سال زودتر از وقت رو انقدر دوست داشتم  که حس میکنم شادی و آرامش خاصی به سمتم اومد .قلب برای چهار شنبه سوری هم  فقط بالن آرزوها رو هوا کردیم . قلب 

 البته  سهم خودم و هفت سینم و دعاهام   ، امشب و موقع لحظه تحویل سال  برای همه عزیزانم و برای همه شما دوستان عزیز به جای خود هست قلب.

همسر هم رفت مسافرت  . امیدوارم که  همسر بهار و برادر شوهر  ، سلامت باشند و سفر بهشون حسابی  خوش بگذره و سال نو رو با خوبی  و شادی شروع کنندقلب . امیدوارم خانوم اولی هم سال نو خوبی داشته باشه . نمیدونم چی بگم . فقط میتونم دعا کنم که  امشب  ساعت سال تحویل که هر کدوم از ما یک جا هستیم ، در آرامش باشیم و  و دعای حول حالنا الی احس الحال برامون به حقیقت بپیونده قلب.بیشتر از دعا کردن ازم بر نمیاد و امیدوارم که خداوند مثل همیشه نشانه های مهرش رو نشونمون بده .